2 Ιουλ 2015

Γριές στα ATM #gries_sta_ATM


Την ουρά δεν την έλεγες και τεράστια! 9 άτομα και κανα δυο παρατρεχάμενοι που πήγαν για παρέα στον αναλήπτη! Για το iphone 48960 η αναμονή στην ουρά ανέρχεται στις 547 ώρες κατά μέσο όρο! Στάθηκα λοιπόν. Μπροστά μου μια γριά. Περιποιημένη, φτιασιδωμένη θα μπορούσα να πω. Ντε πιες του κουτιού και θαρρώ μια δόση κοραλί κραγιόν. «Μωρε μπράβο όρεξη που την είχε η γριά να στολιστεί σα να πηγαίνει στον εσπερινό» σκέφτηκε η μαμά
Μπροστά απ’ τη γριά μια στρουμπουλή 50ρα κυρία, πιο μπροστά δυο νεαροί, ακόμη πιο μπροστά ένας λεβεντόγερος 2 μέτρα κι ακόμα πιο μπροστά κάτι γέροι και μια κοπελιά.
Ο ένας γέρος μπροστά συνομιλούσε με τον έναν νεαρό. Ξαφνικά, οι τόνοι άρχισαν να ανεβαίνουν.

Γέρος: Ε ρε και τον έπιανα στα χέρια μου τον Τσίπρα! Έ και τον έπιανα! Να μπουκάρουμε έπρεπε όλοι μέσα στη Βουλή, να τον δώκουμε μία να πάει στον αγύριστο!

Νεαρός: Πολύ δημοκράτη σας βρίσκω κύριε! Εκλεγμένος Πρωθυπουργός είναι και μάλιστα με πολύ υψηλό ποσοστό!

Γέρος: Κατέστρεψε τη χώρα ο Αλήτης! Μας έκλεισε τις Τράπεζες και στέκομαι τώρα στην ουρά, γέρος ανήμπορος άνθρωπος!

Μαμά: Μα τι ανήμπορος;; Πριν λίγο απειλούσατε να πιάσατε στα χέρια σας τον Τσίπρα και να μπουκάρετε στη Βουλή!

Γέρος: Μην μου πουλάτε εμένα πνεύμα δεσποινίς! Εγώ δούλευα 40 χρόνια για να βγάλω αυτή τη σύνταξη! Δε θα μου τη στερήσει ο Τσίπρας!

Μαμά: Πρώτον, για την έλλειψη ρευστότητας ευθύνεται ο Ντράγκι και όχι ο Τσίπρας και δεύτερον, αν δεν κάνω λάθος, τη σύνταξή σας την έκαναν φιλοδώρημα ο Παπανδρέου με το Σαμαρά!

Μπροστινή Γριά: Δε ξέρω εγώ κανέναν Τράκη! Εγώ αυτό το συφοριασμένο τον κομμουνιστή τον Τσίπρα άκουσα να λέει ότι κλείνουν οι τράπεζες!
Νεαρός: Η κοπέλα έχει δίκιο! Δεν ευθύνεται ο Τσίπρας για τις τράπεζες! Ο ELA

Μπροστινή Γριά: Δε ξέρω εγώ έλα και πήγαινε! Θέλω τα λεφτά μου!

Μαμά: Καλά όταν σας πετσόκοβαν τη σύνταξη δεν τα θέλατε;;

Γέρος: Αν γυρίσουμε στη δραχμή θα μαστε πολύ χειρότερα! Δε θα χουμε καθόλου συντάξεις!

Νεαρός: Μα ποιος είπε ότι θα γυρίσουμε στη δραχμή;;; Το ερώτημα δεν είναι για το αν θα έχουμε ευρώ αλλά για το αν συμφωνούμε να πάρουν κι άλλα μέτρα!

Μπροστινή Γριά: Τ’ άκουσα εγώ σε όλα τα κανάλια! Δε θα χουμε ούτε γάλα!

Νεαρός νούμερο 2: Ε καλά! Δεν είστε δα και βρέφος να σας λείψει το γάλα!

Μπροστινή Γριά: Με κοροϊδεύεις παλιοτεντυμπόι άρχισε να σκούζει η γριά

Μαμά: Κανείς δε σας κοροϊδεύει. Χιούμορ έκανε το παιδί! Δεν ήρθαμε εδώ για να τσακωθούμε! Να, κοιτάχτε! Φτάνουμε σιγά σιγά! 5 άτομα έμειναν μόνο..


Μπροστινή Γριά: Αχ, δόξα τω θεώ! Έχω ραντεβού! Μην αργήσω! Θα ρθει η κυρα Νίτσα σπίτι να μου βάψει το μαλλί και δε θα βρει κανέναν να της ανοίξει!

1 σχόλιο:

  1. Για αλλη μια φορα απολαυστικος..!!Πραγματικα το πιο τραγελαφικο απ ολα οσα
    γινονται γυρω μας ειναι αυτο με τους συνταξιουχους..λιγο το συνδρομο της κατοχης,
    λιγο η ανοια..λιγο η παρανοια..τι να πω δεν ξερω..(ενας παππους εβριζε γιατι
    αφου πηρε τα 60ευρω πηγε σε αλλη τραπεζα να παρει αλλα 60!!) Τι βενζινες και
    τι μακαρονια..κεντραρες στο καλυτερο "γριες στα ΑΤΜ"....!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή